Tryb czytnika zawartości ekranu

Procedura ochrony dzieci przed skrzywdzeniem
(wersja skrócona)

  • Jesteśmy placówką medyczną i chcemy żebyś czuł się u nas dobrze i bezpiecznie, Nasi pracownicy są tutaj, aby troszczyć się o Twoje potrzeby i dbać o Twoje bezpieczeństwo

  • Jako nasz pacjent jesteś dla nas bardzo ważny, a twoja prywatność jest chroniona

  • Twoje zdanie jest ważne – Masz prawo zadawać pytania, wyrażać swoje obawy i mówić o tym, co Cię martwi

  • Każdy jest równy – Wszyscy mamy prawo do szacunku, niezależnie od tego, kim jesteśmy, jak wyglądamy czy skąd pochodzimy.

  • Kiedy jesteś leczony, masz prawo wiedzieć, co się z Tobą dzieje.

  • W placówce medycznej możesz korzystać z Internetu tylko wtedy, gdy pozwoli Ci na to dorosły i będzie nadzorował, co robisz.

  • Mów, jeśli coś jest nie tak: Jeśli coś sprawia, że czujesz się źle – na przykład ktoś Cię straszy, wyśmiewa, źle traktuje albo zauważasz, że ktoś inny jest źle traktowany – od razu powiedz o tym dorosłemu. Może to być lekarz, pielęgniarka, rodzic lub inny zaufany pracownik placówki.

Bezpłatne numery pomocowe

  • Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży

    116 111

  • Dziecięcy telefon zaufania Rzecznika Praw Dziecka

    800 121 212

  • Gdańskie Centrum Pomocy Dzieciom:

    58 718 73 68
    515 235 714

  • Gdański Ośrodek Interwencji Kryzysowej

    58 511 01 21

  • Ogólnopolski telefon dla osób pokrzywdzonych przestępstwem

    222 309 900

  • Ogólnopolskie pogotowie dla ofiar przemocy w rodzinie „Niebieska Linia”

    800 120 002

Bezpłatne numery pomocowe

  • Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży

    116 111

  • Dziecięcy telefon zaufania Rzecznika Praw Dziecka

    800 121 212

  • Gdańskie Centrum Pomocy Dzieciom:

    58 718 73 68
    515 235 714

  • Gdański Ośrodek Interwencji Kryzysowej

    58 511 01 21

  • Ogólnopolski telefon dla osób pokrzywdzonych przestępstwem

    222 309 900

  • Ogólnopolskie pogotowie dla ofiar przemocy w rodzinie „Niebieska Linia”

    800 120 002

Co nas wyróżnia

Szybkie terminy wizyt

Nasi pacjenci nie czekają w kolejkach na wizyty, ponadto oferujemy wizyty tradycyjne, telekonsultacje oraz wideokonsultacje!

Łatwa rejestracja

Telefoniczna oraz internetowa!

Bezpłatne teleporady

Porady, recepty, skierowania i zwolnienia lekarskie – bez wychodzenia z domu!

Skip to content